よくあるご質問
Order/Delivery/Payment Information
Your ordered items will be shipped within 【1-3 business days】 after payment confirmation.
※Shipping operations are closed on Saturdays, Sundays, and public holidays.
【Estimated delivery date】Items will arrive approximately 1 to 2 days after the shipping date.
(If the delivery destination is far away, such as Hokkaido, Okinawa, or remote islands, it may take a few more days. Additionally, it may vary depending on the time of dispatch.)
We do not accept requests for delivery date and time.
There may be cases where we cannot arrange for the desired date and time you have written in the remarks section.
Additionally, once the order is confirmed, we will immediately proceed with the shipping process, so we will not contact you separately if there is a possibility that we cannot meet your desired date and time.
If you are in a hurry, please consider this carefully before making a purchase.
We will ship using Japan Post's "Click Post" (with tracking service), so it will generally be delivered to your home mailbox (post box) just like regular mail.
If it does not fit in the mailbox, it will be handed over by the delivery person.
Each order will be shipped individually, so we cannot combine multiple orders for shipping.
In principle, we will package one product per order.
If you wish for individual packaging, please consult us.
*Depending on the number of products purchased and their sizes, we may not be able to accommodate this request. In such cases, payment fees and shipping costs will apply for each order. Thank you for your understanding.
Once your order is confirmed, you cannot change the order details (product color, size) or payment method.
Please make sure to check before confirming your order.
After placing your order, you will receive an automatic email from
noreply@thebase.in. Please check your spam folder as well. Additionally, if you are using a mobile phone email address, there is a possibility that emails sent from the shop are automatically being rejected due to spam filter functions. Please set noreply@thebase.in as a designated recipient or set thebase.in as a domain designated recipient. *If you have not received the email for convenience store or Pay-easy payment, please contact CONTACT.
We do not include items that indicate the price, such as price tags or delivery notes.
《商品について》
商品の管理・発送には万全の注意を払っておりますが、万が一不良品、商品汚損、商品違い等がございましたら、商品到着後7日以内に下記情報をご記入の上、メールまたは当店のお問い合わせフォームよりご連絡お願い致します。
※インスタからのDMも承っております
・購入者のお名前、または注文ID
・商品名
・画像(ご用意ができる場合は、添付をお願い致します)
・破損・汚損の状態(なるべく具体的にご記入ください)
【良い例】ストーンが取れた、ピアスポストが折れた
【悪い例】ネックレスが壊れた、ピアスの一部が破損した 商品不備の確認ができましたら、早急に交換商品をお送りいたします。
◎具体的な破損状況をご記入されていない場合、破損状況を再度確認させていただくため、 返品手続きに時間がかかってしまう場合がございます。
※商品が在庫切れにより交換が不可能な場合は返金対応とさせていただきます。
当店の商品はアレルギーが起こりにくい素材をを使用していますが、全ての方にアレルギーが起きないことを保障するものではありません。金属アレルギーやメッキ加工した製品がお肌に合わない方はお控え下さいませ。
※【ピアスポストの曲がりについて】「シルバー」で作られているポストは、良い素材ではありますが、柔らかく曲がりやすいという特徴がございます。お送りする際に商品の検品は行っておりますが、輸送中など、お手元に届く前に、ポストが曲がってしまっているという場合がございます。 この「曲がり」は、素材ならではの特徴ですので、不良品ではございません。 その場合は、指で軽くつまんで正しい位置に戻してご使用ください。
当店ではイヤリングコンバーターを販売しております。使い方は簡単ですので、是非一度お試しくださいませ。